Audit a úprava XML feedu
Audit a úprava XML feedu
Cenové porovnávače predstavujú výkonnostný kanál s vysokým konverzným pomerom, vďaka čomu sú veľmi účinným zdrojom objednávok. Aby to však platilo a mohli ste z cenových porovnávačov dosahovať výsledky, potrebujete mať pripravený kvalitný XML feed, ktorý obsahuje všetky dôležité dáta.
Odhalím zásadné problémy vo vašom XML feede a všetky potrebné úpravy zadám vášmu programátorovi na zapracovanie. V prípade, že na to nebude mať kapacitu, viem za vás zmeny nastaviť pomocou plateného nástroja Mergado.
Audit a úprava XML feedu
Audit a úprava XML feedu
Cenové porovnávače predstavujú výkonnostný kanál s vysokým konverzným pomerom, vďaka čomu sú veľmi účinným zdrojom objednávok. Aby to však platilo a mohli ste z cenových porovnávačov dosahovať výsledky, potrebujete mať pripravený kvalitný XML feed, ktorý obsahuje všetky dôležité dáta.
Odhalím zásadné problémy vo vašom XML feede a všetky potrebné úpravy zadám vášmu programátorovi na zapracovanie. V prípade, že na to nebude mať kapacitu, viem za vás zmeny nastaviť pomocou plateného nástroja Mergado.
Párovanie produktov
Párovanie produktov
Väčšina cenových porovnávačov funguje na princípe produktových kariet. Produktová karta je konkrétna stránka s produktom a zoznamom e-shopov, kde sa dá tento produkt kúpiť. Zákazník si tak môže porovnávať ceny a recenzie jednotlivých e-shopov. Produktové karty fungujú na princípe PPC kampaní, čo predstavuje až 90 % celkových kliknutí z cenových porovnávačov na váš e-shop.
Každý e-shop si však môže produkt nazvať trochu inak a cenové porovnávače ho potom nedokážu spojiť s produktovou kartou. Správne napárovanie vašich produktov je preto dôležitým základom úspešnej inzercie.
Na základe reportu z cenového porovnávača vám správne napárujem vaše produkty, napríklad úpravou názvu produktu, úpravou kategórie a podobne. Všetky zmeny vykonávam v XML feede cez platený nástroj Mergado.
Pracujem so všetkými cenovými porovnávačmi ako sú Google Nákupy, Heureka, Zboží.cz alebo napríklad Glami, Favi a Biano. Mám bohaté skúsenosti aj s najdôležitejšími zahraničnými porovnávačmi, napríklad v Maďarsku, Rumunsku, Bulharsku a na iných trhoch.
Párovanie produktov
Párovanie produktov
Väčšina cenových porovnávačov funguje na princípe produktových kariet. Produktová karta je konkrétna stránka s produktom a zoznamom e-shopov, kde sa dá tento produkt kúpiť. Zákazník si tak môže porovnávať ceny a recenzie jednotlivých e-shopov. Produktové karty fungujú na princípe PPC kampaní, čo predstavuje až 90 % celkových kliknutí z cenových porovnávačov na váš e-shop.
Každý e-shop si však môže produkt nazvať trochu inak a cenové porovnávače ho potom nedokážu spojiť s produktovou kartou. Správne napárovanie vašich produktov je preto dôležitým základom úspešnej inzercie.
Na základe reportu z cenového porovnávača vám správne napárujem vaše produkty, napríklad úpravou názvu produktu, úpravou kategórie a podobne. Všetky zmeny vykonávam v XML feede cez platený nástroj Mergado.
Pracujem so všetkými cenovými porovnávačmi ako sú Google Nákupy, Heureka, Zboží.cz alebo napríklad Glami, Favi a Biano. Mám bohaté skúsenosti aj s najdôležitejšími zahraničnými porovnávačmi, napríklad v Maďarsku, Rumunsku, Bulharsku a na iných trhoch.
Auto-Bidding
Auto-Bidding
Po úspešnom spárovaní produktov do kariet a získaní odznaku overeného e-shopu môžete pri dostatočnej konkurencii určovať ceny za preklik a umiestniť sa tak na prvých pozíciach v produktovej karte. Stanovenie ceny za klik sa v PPC reklame a v cenových porovnávačoch nazýva bidding.
Vyššia cena za klik väčšinou znamená aj vyššiu návštevnosť a viac objednávok na vašom e-shope. Ceny za klik na jednotlivých produktoch je však potrebné meniť na základe návratnosti investície. To dokážeme spraviť v reálnom čase pomocou auto-biddingu, vďaka čomu vyťažíte maximum z najziskovejších produktov a nebudete zbytočne plytvať rozpočtom na stratové produkty.
Auto-Bidding
Auto-Bidding
Po úspešnom spárovaní produktov do kariet a získaní odznaku overeného e-shopu môžete pri dostatočnej konkurencii určovať ceny za preklik a umiestniť sa tak na prvých pozíciach v produktovej karte. Stanovenie ceny za klik sa v PPC reklame a v cenových porovnávačoch nazýva bidding.
Vyššia cena za klik väčšinou znamená aj vyššiu návštevnosť a viac objednávok na vašom e-shope. Ceny za klik na jednotlivých produktoch je však potrebné meniť na základe návratnosti investície. To dokážeme spraviť v reálnom čase pomocou auto-biddingu, vďaka čomu vyťažíte maximum z najziskovejších produktov a nebudete zbytočne plytvať rozpočtom na stratové produkty.
Automatizácia cenotvorby
Automatizácia cenotvorby
Cena je kľúčovým faktorom podľa ktorého sa zákazník rozhoduje o nákupe. Ak je cena produktu nesprávne stanovená, môže vás pripraviť o zisk len preto, že je váš produkt príliš lacný alebo o objednávky, ak bude produkt príliš drahý.
Desiatky hodín času, ktoré by ste venovali sledovaniu a úprave cien podľa konkurencie, však dokážete ušetriť pomocou automatizácie cenotvorby.
Ceny v prípade automatizácie určujem na základe nákupných cien, takže sa nemusíte obávať, že budete na produkte stratový. Tvorba ceny zároveň vychádza z rôznych pravidiel, ktoré nastavím. Môžeme si napríklad povedať, že chcete byť zo všetkých e-shopov najlacnejší, ale zároveň by ste mali mať na produkte maržu aspoň 10 %.
Vďaka automatizácii cenotvorby za vás ukončím nudné a pracné manuálne preceňovanie a podceňovanie vašich produktov a predbehneme tým vašu konkurenciu.
Automatizácia cenotvorby
Automatizácia cenotvorby
Cena je kľúčovým faktorom podľa ktorého sa zákazník rozhoduje o nákupe. Ak je cena produktu nesprávne stanovená, môže vás pripraviť o zisk len preto, že je váš produkt príliš lacný alebo o objednávky, ak bude produkt príliš drahý.
Desiatky hodín času, ktoré by ste venovali sledovaniu a úprave cien podľa konkurencie, však dokážete ušetriť pomocou automatizácie cenotvorby.
Ceny v prípade automatizácie určujem na základe nákupných cien, takže sa nemusíte obávať, že budete na produkte stratový. Tvorba ceny zároveň vychádza z rôznych pravidiel, ktoré nastavím. Môžeme si napríklad povedať, že chcete byť zo všetkých e-shopov najlacnejší, ale zároveň by ste mali mať na produkte maržu aspoň 10 %.
Vďaka automatizácii cenotvorby za vás ukončím nudné a pracné manuálne preceňovanie a podceňovanie vašich produktov a predbehneme tým vašu konkurenciu.
Automatizovaný reporting
Automatizovaný reporting
Bez správnych dát nemôžete robiť správne rozhodnutia. Automatizovaný reporting vám umožní sledovať kľúčové metriky ako zisk, obrat alebo náklady z porovnávačov a ďalších kanálov.
Spoločne sa dohodneme, aké dáta sú pre vás podstatné a relevantné a ja vám na základe toho vytvorím report na mieru, ktorý pre vás bude maximálne prehľadný a bez ničnehovoriacich grafov a tabuliek.
Automatizovaný reporting
Automatizovaný reporting
Bez správnych dát nemôžete robiť správne rozhodnutia. Automatizovaný reporting vám umožní sledovať kľúčové metriky ako zisk, obrat alebo náklady z porovnávačov a ďalších kanálov.
Spoločne sa dohodneme, aké dáta sú pre vás podstatné a relevantné a ja vám na základe toho vytvorím report na mieru, ktorý pre vás bude maximálne prehľadný a bez ničnehovoriacich grafov a tabuliek.
Import nákladov z porovnávačov do Google Analytics
Import nákladov z porovnávačov do Google Analytics
Pomocou automatizovanému importu nákladov pomocou scriptov dokážem dostať všetky náklady zo slovenských a zahraničných porovnávačov do vášho Google Analytics účtu.
Vďaka tomu budete mať dokonalý prehľad o celkových nákladoch zo všetkých marketingových nástrojov ako je Facebook, Sklik, Glami, Favi, ale aj zahraničné systémy ako Ceneo.pl, Arukereso.hu, Jeftinije.hr a mnoho ďalších.
Import nákladov z porovnávačov do Google Analytics
Import nákladov z porovnávačov do Google Analytics
Pomocou automatizovanému importu nákladov pomocou scriptov dokážem dostať všetky náklady zo slovenských a zahraničných porovnávačov do vášho Google Analytics účtu.
Vďaka tomu budete mať dokonalý prehľad o celkových nákladoch zo všetkých marketingových nástrojov ako je Facebook, Sklik, Glami, Favi, ale aj zahraničné systémy ako Ceneo.pl, Arukereso.hu, Jeftinije.hr a mnoho ďalších.
Kto som
Online marketingu sa venujem už viac než 8 rokov. Skúsenosti som získal počas práce v agentúrach aj ako in-house PPC špecialista vo firmách. Spravoval som PPC kampane pre desiatky firiem od tých najmenších až po nadnárodné korporácie.
Ako freelancer vám ponúkam celé moje know-how, ktoré som získal rokmi praxe. Vďaka tomu pracujem tak, že výsledky neuvidíte len v reportoch, ale pocítite hlavne na vašich tržbách a zisku.
Mojim cieľom je, aby vaše podnikanie rástlo. Preto s vašim rozpočtom zaobchádzam ako s vlastným. Takisto mám skúsenosti s vlastným e-shopom, takže sa viem vcítiť do toho, čo musíte denne riešiť za problémy.
Ako INTP osobnosť som analytický typ so silným dôrazom na výsledky. Som fanúšikom automatizácie, technológií, podcastov, audio kníh a neustáleho vzdelávania.
.
Kedy bude naša spolupráca dobre fungovať?
Čo odo mňa môžete očakávať?
ČO O MNE HOVORIA MOJI KLIENTI?
Pana Forgáče mohu jen doporučit. Po všech těch agenturách, kde se o to staralo několik lidí a komunikace probíhala jednou měsíčně jen při fakturaci jsme našli konečně někoho, kdo se aktivně zapojuje během celého měsíce a přináší to očekávané výsledky. Za 12 let jsme vyzkoušeli několik agentur, ale až nyní jsme konečně spokojeni.
S pánom Forgáčom spolupracujeme už niekoľko rokov. Je to profesionál, pomocou ktorého sa nám darí z roka na rok napredovať. Kvalitne odvedená práca, zodpovedný prístup, dodržiavanie termínov a spokojnosť klienta sú u neho na prvom mieste. No čo si na ňom cením najviac je jeho ľudský prístup. Ochota poradiť a pomôcť v každej situácii. Nie len čo sa týka ppc, ale aj ďaleko nad rámec platenej spolupráce.
S prácou pána Forgáča som nadmieru spokojná. Od zahájenia našej spolupráce pri správe PPC sa nám obrat rapídne zvýšil. Na jeho práci najviac oceňujem neustálu snahu vymášľať nové veci a pravidelnú aktivitu pri dosahovaní čo najlepších výsledkov.
Ako zákazník chcem vyjadriť maximálnu spokojnosť s profesionálnym prístupom.
Vďaka pánovi Forgáčovi sa naša firma výrazne posunula ďalej.
Ďakujeme