Digitálny marketing nie je o tom, že niekto zvládne nastaviť jednoduchú inzerciu v Google Adwords (Google Ads).
Cieľom PPC kampaní je priviesť ich k zisku.
A to je obtiažna úloha aj pre najskúsenejších PPC špecialistov.
Cieľom PPC kampaní je priviesť ich k zisku.
ČO VŠETKO ZÍSKATE VĎAKA PPC AUDITU?
nezávislý pohľad na správu vašich kampaní
nové nápady a návrhy ohľadom reklamných formátov
zhodnotenie nastavenia Google Analytics a reportingu
rozšírené možnosti vhodných formátov a cielení
návrhy na úpravu webu
Poďme do toho spolu
Za PPC špecialistu sa dnes považuje veľa ľudí a niekedy býva pre klienta náročné rozoznať amatéra od profesionála.
Za skutočného odborníka hovorí hlavne efektívnosť práce a reálne výsledky. Porovnajte si ponuku mojich služieb s vlastnými odpoveďami na nasledujúce otázky. Ak odpoviete aspoň na jednu z nich ÁNO, je čas na našu spoluprácu.
Bude mi potešením a cťou sprevádzať vás na dynamickej a fascinujúcej ceste PPC systémov a meracích nástrojov, ktoré sa neustále menia. Spoločne s nimi dokážeme držať krok.
REFERENCIE
Po celú dobu našej spolupráce na pánovi Forgačovi oceňujem jeho promptnosť, profesionálnosť a čestnosť (PPC :)). Neustále prichádza s novými návrhmi a riešeniami nielen v oblasti PPC reklamy, ale aj v oblasti modernizácie a vylepšovania funkcií nášho eshopu. Spoluprácu hodnotím ako nadpriemernú.
S prácou pána Forgáča som nadmieru spokojná. Od zahájenia našej spolupráce pri správe PPC sa nám obrat rapídne zvýšil. Na jeho práci najviac oceňujem neustálu snahu vymášľať nové veci a pravidelnú aktivitu pri dosahovaní čo najlepších výsledkov.
S pánom Forgáčom spolupracujeme už niekoľko rokov. Je to profesionál, pomocou ktorého sa nám darí z roka na rok napredovať. Kvalitne odvedená práca, zodpovedný prístup, dodržiavanie termínov a spokojnosť klienta sú u neho na prvom mieste. No čo si na ňom cením najviac je jeho ľudský prístup. Ochota poradiť a pomôcť v každej situácii. Nie len čo sa týka ppc, ale aj ďaleko nad rámec platenej spolupráce.