Loading...
Loading...

Digitálny marketing nie je o výbere vhodného influencera, príprave niekoľkych postov na Facebooku a čakaní na zvýšenie predaja.

Je to komplexnejší proces, ktorý má svoju postupnosť. Musíte vedieť, aký je váš obchodný cieľ a prispôsobiť mu celú marketingovú stratégiu aj s odkazom, ktorý chcete komunikovať. V digitálnej marketingovej stratégii sa zameriam na najúčinnejšie nástroje v online prostredí, ktoré váš cieľ dokážu naplniť.

Zjednodušene povedané, vy viete ČO chcete v biznise dosiahnuť
a ja viem AKO váš cieľ naplniť v online.

MÁM ZÁUJEM

3 PILIERE NAŠEJ SPOLUPRÁCE

1. Jasný
biznis cieľ

Na začiatku musíte vedieť, čo presne chcete dosiahnuť. Či už ide o zvýšenie obratu, návratnosti investície alebo konverzného pomeru. Jasný biznis cieľ si spoločne určíme hneď v úvode.

2. Digitálna marketingová stratégia

Existuje množstvo účinných nástrojov, ako zachytiť cieľovú skupinu v online prostredí a dosiahnuť stanovený biznis cieľ. Vždy ju pripravujem na mieru.

3. Meranie úspešnosti kampane (KPI)

Vďaka meracím nástrojom dokážeme úspešnosť kampane priebežne sledovať a vyhodnocovať. Na základe získaných dát budeme mať dokonalý prehľad o účinnosti kampane, zvolenej taktike a návratnosti z reklamných systémov a kanálov.

MÁM ZÁUJEM

PREČO PRÁVE JA?

Milujem svoju prácu, stačí sa pozrieť na moje výsledky.

KONTAKTUJTE MA

REFERENCIE

Ing.Gabriela Maskaľová
Majiteľka

SpionSvet.sk

S prácou pána Forgáča som nadmieru spokojná. Od zahájenia našej spolupráce pri správe PPC sa nám obrat rapídne zvýšil. Na jeho práci najviac oceňujem neustálu snahu vymýšľať nové veci a pravidelnú aktivitu pri dosahovaní čo najlepších výsledkov.

Správa PPC na Google a správa lokálnych cenových porovnávačov
Madarska_vlajkaAT flag

Ing. Ľubomír Šagúl
Majiteľ

www.sglcars.sk

Po niekoľkoročných negatívnych skúsenostiach s viacerými agentúrami som spoluprácou s pánom Forgáčom našiel presne to, čo náš eshop potreboval v oblasti PPC. Oceňujem hlavne jeho zodpovedný prístup, neustále hľadanie nových riešení, pravidelná starostlivosť o PPC kampane a prehľadné reporty.

(Správa PPC reklám, Heureky a UX pre eshopy v 2 krajinách)

Ing. Nikola Dzvoníková
Majiteľka

Webmoda.sk

Po celú dobu našej spolupráce na pánovi Forgáčovi oceňujem jeho promptnosť, profesionálnosť a čestnosť (PPC:-). Neustále prichádza s novými návrhmi a riešeniami nielen v oblasti PPC reklamy, ale aj v oblasti modernizácie a vylepšovania funkcií nášho e-shopu. Spoluprácu hodnotím ako nadpriemernú.

Správa PPC na Google, na Facebooku a správa Glami
Madarska_vlajka

Peter Lichman
Majiteľ

Aspira.sk

S Dávidom spolupracujeme už niekoľko rokov. Je to profesionál, pomocou ktorého sa nám darí z roka na rok napredovať. Kvalitne odvedená práca, zodpovedný prístup, dodržiavanie termínov a spokojnosť klienta sú u neho na prvom mieste. No čo si na ňom cením najviac je jeho ľudský prístup. Ochota poradiť a pomôcť v každej situácii. Nie len čo sa týka ppc, ale aj ďaleko nad rámec platenej spolupráce.

Analytika, Správa PPC na Google, na Facebooku a správa Heureky
David Forgac logo

DAJTE MI O SEBE VEDIEŤ

Urobím všetko pre to, aby ste mali ešte viac spokojných klientov.