Digitálny marketing nie je o výbere vhodného influencera, príprave niekoľkych postov na Facebooku a čakaní na zvýšenie predaja.
Je to komplexnejší proces, ktorý má svoju postupnosť. Musíte vedieť, aký je váš obchodný cieľ a prispôsobiť mu celú marketingovú stratégiu aj s odkazom, ktorý chcete komunikovať. V digitálnej marketingovej stratégii sa zameriam na najúčinnejšie nástroje v online prostredí, ktoré váš cieľ dokážu naplniť.
Zjednodušene povedané, vy viete ČO chcete v biznise dosiahnuť
a ja viem AKO váš cieľ naplniť v online.
a ja viem AKO váš cieľ naplniť v online.
3 PILIERE NAŠEJ SPOLUPRÁCE
1. Jasný
biznis cieľ
Na začiatku musíte vedieť, čo presne chcete dosiahnuť. Či už ide o zvýšenie obratu, návratnosti investície alebo konverzného pomeru. Jasný biznis cieľ si spoločne určíme hneď v úvode.
2. Digitálna marketingová stratégia
Existuje množstvo účinných nástrojov, ako zachytiť cieľovú skupinu v online prostredí a dosiahnuť stanovený biznis cieľ. Vždy ju pripravujem na mieru.
3. Meranie úspešnosti kampane (KPI)
Vďaka meracím nástrojom dokážeme úspešnosť kampane priebežne sledovať a vyhodnocovať. Na základe získaných dát budeme mať dokonalý prehľad o účinnosti kampane, zvolenej taktike a návratnosti z reklamných systémov a kanálov.
REFERENCIE
Po celú dobu našej spolupráce na pánovi Forgačovi oceňujem jeho promptnosť, profesionálnosť a čestnosť (PPC :)). Neustále prichádza s novými návrhmi a riešeniami nielen v oblasti PPC reklamy, ale aj v oblasti modernizácie a vylepšovania funkcií nášho eshopu. Spoluprácu hodnotím ako nadpriemernú.
S prácou pána Forgáča som nadmieru spokojná. Od zahájenia našej spolupráce pri správe PPC sa nám obrat rapídne zvýšil. Na jeho práci najviac oceňujem neustálu snahu vymášľať nové veci a pravidelnú aktivitu pri dosahovaní čo najlepších výsledkov.
S pánom Forgáčom spolupracujeme už niekoľko rokov. Je to profesionál, pomocou ktorého sa nám darí z roka na rok napredovať. Kvalitne odvedená práca, zodpovedný prístup, dodržiavanie termínov a spokojnosť klienta sú u neho na prvom mieste. No čo si na ňom cením najviac je jeho ľudský prístup. Ochota poradiť a pomôcť v každej situácii. Nie len čo sa týka ppc, ale aj ďaleko nad rámec platenej spolupráce.